Geachte leden van Sporting Adrichem,
Het seizoen is nu een paar maanden oud en via de website en social media, willen wij u op de hoogte stellen omtrent de huidige stand van zaken binnen onze vereniging en binnen het bestuur.
Het fusieproces heeft een hoop tijd en energie gekost, maar wij zijn van mening dat het resultaat er mag zijn. Met behulp van de vele vrijwilligers, leden en sponsors, hebben we in zeer korte tijd iets neergezet, waar we met zijn allen trots op mogen zijn.
De jeugdafdeling is dankzij de technische staf gestaag groeiende, de leden van de werkploeg verzetten dagelijks veel werk om ons complex steeds verder te verfraaien, maar ook onze scheidsrechters, bar en keuken personeel en nog vele, vele vrijwilligers, zetten dagelijks hun beste beentje voor. Wij als bestuur zijn daar heel erg dankbaar voor. Steeds meer ”oude” bekenden weten ook weer de weg naar ons sportpark te vinden, wat op de donderdagavond weer een hoop gezelligheid teweeg brengt.
Het bestuur zit natuurlijk ook niet stil en is met diverse zaken bezig. We zijn bezig met de overdracht van het pand van SV Beverwijk. De gesprekken met de gemeente Beverwijk zitten in de afrondende fase en spoedig hopen wij daarover meer naar u te kunnen communiceren.
Door middel van tweewekelijkse bestuursvergaderingen zijn wij bezig met het beleid voor de komende jaren. Denk hierbij aan het sponsorplan, jeugdzaken, maar ook de rol van vrijwilligers binnen onze vereniging, hebben onze volle aandacht. Uiteraard is dit een proces wat tijd in beslag neemt en wij zien ook nog dingen binnen onze vereniging die voor verbetering vatbaar zijn. We zullen de website verder verfraaien, gesprekken voeren met onze vrijwilligers en leden, om maar een paar punten te noemen. Ook dit proces kost een hoop tijd en energie van een ieder.
Uiteraard kunnen jullie als leden en vrijwilligers daar een belangrijke bijdrage in hebben en die verwachting spreken wij ook naar u uit. We zijn van mening dat we op alle punten nog beter met elkaar kunnen samenwerken en communiceren. Denk hierbij aan zaken als een keer een wedstrijd fluiten, doelen die gebruikt zijn tijdens een training weer terug zetten op de plaatsen waar zij horen ( scheelt de werkploeg een hoop werk ), uw lege glazen terugbrengen naar de bar etc…., vele handen maken immers licht werk !
Op het gebied van communicatie, vragen wij u om dingen met elkaar uit te spreken, als wij als bestuur daarin kunnen bemiddelen, doen wij dat graag. Alles is bespreekbaar. Via de KNVB kunnen wij zogenaamde vertrouwenspersonen inschakelen die ons en u op allerlei manieren kunnen ondersteunen als u ergens mee zit, maar liever niet aan de grote klok hangt. Ook binnen de vereniging onderzoeken wij de mogelijkheid om een vertrouwenspersoon aan te stellen.
Zo zijn wij op alle fronten bezig om onze vereniging nog leuker en toegankelijker te maken voor iedereen die de club een warm hart toedraagt.
Tot slot nog een aantal data om te onthouden:
29-11 Pietentraining
21-12 Kerstkien
03-01 Winterspektakel
04-01 De traditionele nieuwjaar wedstrijd met na afloop live muziek.
Het bestuur.